بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه كه سالانه با حضور جمع كثیری از شركتهای توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برپا می گردد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شركتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندركاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیتها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

لذا به اطلاع کلیه علاقمندان و فعالان در این صنعت مهم و کلیدی می‌رساند بیست و هفتمین دوره این نمایشگاه در 27 الی 30 اردیبهشت1402 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در این راستا شرکت دانش بنیان مهندسی و خدمات تابا از شما دعوت به عمل می آورد تا ضمن بازدید از این نمایشگاه و حضور در غرفه این شرکت فرصت تبادل نظر در جهت ارتقا سطح خدمات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور فراهم نمایید.

با این امید که برگزاری این رویداد بزرگ با مشارکت کلیه دست اندرکاران این صنعت گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هر چه بیشتر توانمندی های این صنعت در ایران و جهان باشد.

تاریخ برگزاری : 27 الی 30 اردیبهشت1402

ساعت بازدید : 9 الی 17

مکان : محل دائمی نمایشگاه های تهران

غرفه : سالن 41 غرفه 7046

- آخرین رویداد ها

جمع بندی سال 1402

بیشتر

آغاز ماه مبارک رمضان گرامی باد

بیشتر

جشن تولد متولدین زمستان

بیشتر

5 اسفند ماه، روز مهندس گرامی باد

بیشتر

حضور شرکت تابا در نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم

بیشتر

میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر گرامی باد

بیشتر

ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن بر تمامی بانوان ایران زمین مبارک

بیشتر

جشن یلدای سال 1402

بیشتر

بازدید دکتر سیجانی، مدیر کل محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به همراه معاونین و هیئت همراه از کارخانه شرکت تابا.

بیشتر

15 آذرماه، روز حسابداری و امور مالی گرامی باد.

بیشتر