اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین های دوار

اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین های دوار با حمایت شرکت مهندسی و خدمات تابا

به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسی و خدمات تابا اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین­های دوار با همکاری و حمایت شرکت مهندسی وخدمات تابا، انجمن انرژی بادی ، پژوهشگاه نیرو، وزارت نیرو، سازمان صنایع هوایی کشوری، شرکت سهامی نمایشگاه­های بین المللی تهران، شرکت توربو کمپروسور نفت، انجمن توربین­های گازی هلند- آلمان و بسیاری دیگر از فعالین بین المللی این حوزه و با مجوز رسمی سازمان توسعه تجارت ایران برگزار می­شود.

 

صنعت توربین، ژنراتور و ماشین­های دوار جزء صنایع­ای محسوب می شود که در حوزه­های مختلف از جمله صنعت نفت و پتروشیمی، نیروگاه­های مختلف، آب و فاضلاب و ساختمان نقش حیاتی دارد که به تازگی در کشور ما هم جایگاه ویژه ­ای پیدا کرده است. لذا برگزاری اولین دوره این صنعت می­توان نقش مهمی در توسعه و توجه به این حوزه داشته باشد.

در این نمایشگاه علاوه بر شرکت­های داخلی، شرکت­هایی از کشورهای ایتالیا، هلند، آلمان، انگلستان، ژاپن، بلژیک، تایوان و چین نیز تولیدات خودشان را به نمایش عموم می­گذارند.

آشنایی با نوین ترین تولیدات و پیشرفت­های این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصین، آشنایی شرکت کنندگان و بازدید کنندگان با آخرین دستاوردهای عرضه شده در بخش سیستم­های توربین، ژنراتور و ماشین­های دوار، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت­های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت­های اشتغال زایی و بازاریابی و همچنین توسعه صادرات، مهم ترین اهداف برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین­های دوار است.

برنامه ریزی برای حضور هیئت­های مختلف اقتصادی داخلی و خارجی و همچنین برگزاری کارگاه­های گوناگون تخصصی علمی،آموزشی با حضور اقتصاددانان، صاحبان صنایع و نخبگان و اساتید بین المللی این حوزه؛ برخی از برنامه ­های جانبی اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی توربین، ژنراتور و ماشین­های دوار است.

- آخرین رویداد ها

پیام تبریک مدیرعامل محترم شرکت تابا، جناب آقای مهندس نیکبخت به مناسبت سال نو و آغاز بهار طبیعت

بیشتر

نوروز 1403 فرخنده و گرامی باد

بیشتر

جمع بندی سال 1402

بیشتر

آغاز ماه مبارک رمضان گرامی باد

بیشتر

جشن تولد متولدین زمستان

بیشتر

5 اسفند ماه، روز مهندس گرامی باد

بیشتر

حضور شرکت تابا در نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم

بیشتر

میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر گرامی باد

بیشتر

ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن بر تمامی بانوان ایران زمین مبارک

بیشتر