حضور شرکت مهندسی و خدمات تابا در لیست بلند سازندگان تایید شده توسط شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی (TPPH) به چه معناست؟

فهرستی از تامین کنندگان معتبر پذیرفته شده بر اساس معیار ها، سیاست ها و استراتژی های هر سازمان برای تامین کالا و یا خدمات خاص مد نظر آن سازمان را وندور لیست و یا به اصطلاح AVL می نامند. وندور (انگلیسی: Vendor) در زنجیره تأمین، به شرکت بازرگانی معتبری اطلاق می‌شودکه تأمین‌کننده کالا یا خدمات است.

در پروژه‌های بزرگ صنعتی از قبیل پروزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، پخش و پالایش، نیرو، فولاد، و دیگر صنایع بزرگ و حساس، زمانی که مسئولیت تأمین کالای مورد نیاز پروژه بر عهده مجری می‌باشد، کارفرمایان یا مشاورین طرح، لیستی شامل کلیه کالا و تجهیزات مورد تأیید خود و شرکت‌های تولید یا توزیع کننده آن را پیوست قرارداد می‌کند و در قرارداد ذکر خواهد شد که مجری موظف است در اجرای پروژه تنها از محصولات مورد تأیید کارفرما استفاده نماید. به لیستی که شامل محصولات مورد تأیید کارفرما است و اطلاعات شرکت تولید یا توزیع کننده در آن وجود دارد “لیست بلند” یا ” وندور لیست ” می‌ گویند. نام کامل این لیست Approved vendor list (AVL) به معنی لیست فروشندگان تأیید شده می‌باشد.

شرکت دانش بنیان مهندسی و خدمات ایفاصنعت تابا در حال حاضر در بخش های «پره های توربین بخار»، «پره های کمپرسور»، «پره های ثابت ردیف اول و دوم توربین گازی GEF5» و «پره های متحرک ردیف اول و دوم توربین گازی GEF5» لیست بلند شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی قرار دارد.

لازم به توضیح است شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی، مسئولیت ساماندهی فعالیت های تصدی دولت در زمینه ی تولید نیروی برق حرارتی متصل به شبکه انتقال و توزیع برق کشور، راهبری شرکت های زیر مجموعه و برنامه ریزی، مدیریت توسعه و بهره برداری از نیروگاه های یاد شده در چارچوب سیاست های وزارت نیرو و تسهیل مشارکت بخش غیر دولتی در تولید برق حرارتی را برعهده دارد.

- آخرین رویداد ها

پیام تبریک مدیرعامل محترم شرکت تابا، جناب آقای مهندس نیکبخت به مناسبت سال نو و آغاز بهار طبیعت

بیشتر

نوروز 1403 فرخنده و گرامی باد

بیشتر

جمع بندی سال 1402

بیشتر

آغاز ماه مبارک رمضان گرامی باد

بیشتر

جشن تولد متولدین زمستان

بیشتر

5 اسفند ماه، روز مهندس گرامی باد

بیشتر

حضور شرکت تابا در نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی ایران پتروکم

بیشتر

میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر گرامی باد

بیشتر

ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن بر تمامی بانوان ایران زمین مبارک

بیشتر